Träning





Idag börjar mitt nya hälsosamma liv. Har varit förkyld sen jul men det börjar försvinna nu. Så i morse var jag iväg och tränade för första gången i år. Gym. Det känndes faktiskt väldigt bra. Nu ska jag verkligen försöka att gå till gymmet regelbundet och inte bara ha ett gymkort för att det känns bra. Jag brukar alltid ha supermotivation dom första veckorna men sen tappar jag det :/  Ska bli ändring!!! Äta rätt är ju halva grejen så jag måste ta tag i den nyttiga biten också. Ingen dricka,godis,fet mat, fika, (alkohol) mm. Man kan väl äta något onyttigt ibland men det värsta är allt småätande hit och dit. där brukar jag trilla dit. Ska iväg och jobba nu...









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0