Textilhögskolan i borås

I morse så var jag iväg och gymmade igen, jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp min träning än men jag borde kunna gå dit varje dag och köra kondition, och varannan dag gym. Idag åt jag ris och kyckling det är bra för musklerna.
Shoppade lite nya smycken och en fibermascara, hoppas att den funkar och inte är "bullshit" som alla andra mascaror som ska förlänga och ge volym.
På fredag ska jag åka i väg på 50 års kalas. Det är min pojkväns farbror som fyller år. Sen på lördag så ska jag till Borås textilhögskola på öppet hus. Samma dag så släpps ansökningsuppgifterna för Modedesignutbildningen och Textildesignutbildningen. Ska bli spännande!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0