28 Januari

Idag har jag vart i skolan, sen gick jag på stan en stund och köpte ett par nya tränings "tights", två tandborstar och en ansiktskräm. Tog en runda på systemet också, jag köpte en flaska vitt vin i hopp om att det gör minst ska på kroppen. Ligger i sängen nu och funderar på om jag ska ut i kväll eller inte, ska köra bil kl 9.00 i morgon så jag vet inte... ?
Borde dra till gymmet men är så himla trött i hela kroppen. Jag har träningsverk överallt kan knappt röra mig.
Jag klippte mig själv igår :) Det är lite krångligt speciellt när jag har så långt hår men jag blir fan så mer nöjd än om jag skulle gå till frisören och klippa mig. Finns det inga bra frisörer? :O vart håller dom hus?
Just nu är jag jätte sugen på något gott typ pizza eller godis, wienerbröd vore också fett gott! men jag försöker intala mig själv att jag inte vill ha det och att jag ska äta mat ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0